Powered By Blogger

duminică, 11 martie 2012

Fondant Marshmalow

Cred ca toata lumea a auzit despre Marshmalow...poate la-ti descoperit ca si mine cu ajutorul internetului, altii poate ati avut de a face cu vestitele bombonele mai demult..
Inconfundabile...ce nu stiam eu..este ce pasta reusita pentru decorul torturilor iese din aceste bucatele..
Sa va povestesc cum am inceput eu..Am citit zile intregi despre astfel de tehnici pe internet..in romania, sincer nu prea am avut de a face cu MM..nu le vedeam asa accesibile..Fiind de ceva vreme in Belgia,  am dat peste ele in Lidle..am luat o pungutsa..si am zis, trebuie sa incerc!!!( Va spun cu mana pe inima ca pasta din lapte praf..parca imi era si este groaza sa lucrez cu ea..din cauza sunt zecile de comentarii ce le am citit..si pare destul de dificil..)
Asa a si fost..
Reteta ce am urmat- o este urmatoare:


150 gr MM (Bombonele)
3 lg apa
zahar pudra..catt cuprinde..cred k in jur de 300 de grame.
Pe baie de abur am pus bucatele de MM impreuna cu apa, se amesteca usor pana se topesc..iese o pasta lipicioasa si ff maleabila, sa nu va ingrijorati :P..pe urma adaugati zaharul pudra, se amesteca pana se incorporeaza,,apoi se transfera pasta pe o planseta unde se framanta.
Pasta astfel obtinuta se infoliaza si se pastreaza la loc intunecos si uscat cateva ore..sau de preferabil peste noapte.Urmatoarea zi se poate incepe modelarea..fiecare dupa idei, si dupa indemanare:).
ps:..daca considerati k este prea tare pasta..se poate incalzi 2-3 sec la microunde, se va innmuia..sau chiar si in maini.
Prima mea experienta cu MM..in urmatoarele poze.



Nu am avut nici un fel de instrumente speciale..am folosit cateva capacele micute, pentru petalele trandafirilor, scobitori, un facalet:))..si un covrag de oua,pentru flori sa prinda dupa uscare o forma mai frumoasa.
A doua experienta..am incercat botoseii pentru bebelusi.
Am folosit matrita din carton pentru talpa si pentru lateral..nu am pozele pe pasi..doar rezultatul final.
Pasta se poate lasa intinsa mai groasa, eu nu am stiut si am intins-o destul de subtire..si a fost mai greu, ca nu aveam stabilitate la botosei..tot cadeau lateralele:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu