Powered By Blogger

sâmbătă, 26 mai 2012

Galuste cu prune

Ne era dor de GALUSTE CU PRUNE..pf, dulci si zemoase precum cele din Romania.Chiar daca nu este acuma sezonul lor, am gasit ceva prune in comert aici..uriasele prune de Belgica:))

Avem nevoie de:
  • aproximativ 1 kg cartofi
  • 300 gr faina
  • 1 ou
  • sare
  • 6 ling pesmet
  • zahar
  • prune
Spalam bine cartofii si ii punem la fiert.Intre timp pregatim prunele.
Deoarece ale mele au fost ff mari, dupa ce le-am spalat, le-am taiat in bucatele mai mici, si le am presarat cu zahar.
Pesmetul se pune intr- o cratita si se lasa la rumenit. Cand a prins o culoare aramie, se ia de pe foc si se adauga zaharul.
Cartofii fierti ii scurgem de apa, ii curatam si ii dam pe razatoarea mica, dupa care adaugam oul, sare si faina.Rezulta un aluat omogen putin lipicios.

In continuare formam galustele.
Intr-o cratita punem apa cu sare, cand incepe sa fiarba adaugam galustele pe care le lasam pana se ridica la suprafata.Apoi le dam prin pesmet.






 


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu